יום רביעי, 21 במרץ 2018

משימה 4 - גיל

1.  הביעו את דעתכם האישית - מה למדתי מהנושא לחיי כאדם בן חורין או כאזרח מדינה מודרנית ודמוקרטית (5 נק').
דרך העבודה למדתי עוד על רוסיה:  על המשטר הקומוניסטי , על מנהיגיה לאחר מלחמת העולם הראשונה (לנין וסטלין) על המהפכה וזה גרם לי להעריך את  הזכות להיות חלק ממדינת ישראל. 
הבלוג עזר לי להבין שלא בכל מדינה דעת הרוב היא הדעה המתקבלת, ישנן מדינות שהאזרחים בה לא זוכים להביע את דעתם על התנהלות המדינה או להשמיע בכלל את קולם. כרגע אני מסתכלת על העובדה שאני אזרחית מדינה מודרנית ודמוקרטית במבט חדש, אני מעריכה את זה יותר ואני מבינה כרגע שזה לא המציאות הקיימת עבור כל בן אדם בעולם.
2. רפלקציה אישית (10 נק'):
·         מאילו דברים נהנית במהלך הכתיבה? מדוע?
·         אילו קשיים עלו במהלך הכתיבה? מדוע? כיצד התמודדת עם הקשיים?  
·         אילו מיומנויות שיפרת במשימה זו?
·         מה היה היתרון/חסרון של כתיבה בבלוג במשימה זו?
·         ציין דבר אחד חדש שלמדת על עצמך במהלך המשימה?
במהלך הכתיבה נהנתי לחקור עוד על רוסיה. אימי נולדה ברוסיה ועלתה לישראל בגיל 21, העבודה הייתה בשבילי הזדמנות לגלות עוד על ארץ מולדתה ועל המשטר שחייה בו (היא גרה בברית המועצות).
במהלך הכתיבה היו לי ולחברתי לצוות קשיים עם האתר, היה לנו בעייתי לעבוד שתינו משני מחשבים שונים. לבסוף ריכזנו את המשימות אצל אחת מאיתנו והיא העלתה אותם לבלוגר וכך התגברנו על הקושי המרכזי. 
במשימה זו שיפרתי את יכולות איתור מידע שלי - למדתי למצוא מידע מאתרים שונים במהירות וביעילות.
אני חושבת שהחסרון בכתיבת בבלוג במשימה זו היא העובדה שכל בן אדם שיש לו את הקישור יכול לצפות במשימות שלנו, פרסמנו את המשימה הראשונה וכבר באותו יום חמישה אנשים צפו בה. 
במהלך המשימה למדתי שאני מתעניינת בהיסטוריה של רוסיה ושאני יודעת לעמוד בלחץ של זמן.
קישור לבלוג של אלמוג, מאיה ומיכל - משימה 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה